Wednesday, May 23, 2012








Bertempat Di Taman Kheng Tien berdekatan di Perak Road Old Town White Coffee


Makanan disini berasaskan makanan daripada Thailand, Makanan daripada timur, dan makanan barat. Antara makanan yang popular disini adalah:

Thailand Suki Soup


(bagi aku, ni paling sedap la!. Sapa belum cuba, baik cuba!. Memang sedap!)

Coffee Garden Tomyam Mee With Prawn Or Fish/Seafood


(Ni Tomyam dia sangat pekat, Sedap wey!)

Thai Laksa


( Sapa hantu laksa kat sini? Mai cuba thai laksa?!. Memang sangat-sangat pedas!. Sapa brani cuba?, tapi memang sangat sedap!.)


Chicken Chop With Mushroom Sauce


(Ni favorite aku!. Sauce sangat sedap!. Mesti cuba!, Rugi wey..)

Sebelum aku terlupa, yang paling utama kat Restaurant Coffee Garden Delight ni adalah STEAMBOAT! dengan Thai Suki dan Tomyam. Sedap meyh!, Aku makan sampai kembung perut kot!. ahak!. Memang sedap la.




(Steamboat nie banyak set lagi, korang nak tau. Korang kena la datang sini dan lihat!)



Sesiapa yang nampak Restaurant ni, datanglah singgah feat try yang aku tunjuk ni. Mesti korang tak kan menyesal punya try makanan kat sini. Boleh jugak aku kenal budak-budak blogger yang singgah kat sini. Mesti banyak budak blogger kat penang ni kan?. Harap aku boleh jumpa korang. Amin!...





0 comments:

Post a Comment