Monday, May 21, 2012

Serius aku boring cuti hari ni. Ingat dapat relax puas-puas 1 hari ni. tapi yang aku dapat, tekanan feat sakit kepala pulak duduk rumah. Almaklum la, internet takde kat umah sebenarnya. hehehe. Broadband tak bayar lagi, hahaha. Gaji belum dapat la, hujung bulan ni baru dapat gaji feat terus bayar. Tak boleh tahan tanpa internet, nak berblogging pun susah sekarang ni. Lama jugak la aku tinggal dunia berblogging ni. Maaf yeah kawan, lama tak menyemak blog korang sebab takde masa lansung nak blog walking blog korang. Sehari aku cuti ni, aku tak tau nak lepak dengan sapa?. Aku duduk rumah je sampai petang, ni pun baru keluar sebab terasa nak berblogging sekejap. Aku tak nak blog aku jadi habuk feat bersawang, aku kena jugak tulis entry ni.hehehe. Janji ada jugak sesuatu yang aku hantar untuk bulan ni kan?. Sapa-sapa yang belum sempat aku blogwalking lagi tuh. Akan ku berwalking kat blog korang nanti. Jangan risau yerp!, Janji mesti ditepati!. Ok la geng, sampai disini je cerita aku, kalau ada cerita yang best aku nak cita time kerja, nanti aku cerita. Setakat ni, kat tempat kerja aku penuh dengan tekanan je. Insyaallah, ada masa lagi nanti. Aku akan berblogging lagi. Wasalam..

0 comments:

Post a Comment