Saturday, November 17, 2012


Saya tak tahu adakah kita boleh bersatu atau pun tidak,saya tak tahu yang awak jodoh saya atau sebaliknya, yang pasti tentang perasaan ini, saya terlalu sayangkan awak. Mungkin ini yang tertulis antara kita, kasih sayang yang kita semai selama ini di duga dengan dugaan yang sangat berat. Janganlah awak bersedih, walau apa sekali pun yang berlaku, saya tak akan pernah lupakan awak. Awak tetap wanita yang teristimewa yang pernah saya kenal selama ini, awak membuatkan cinta itu terlalu indah untuk dikenang. 

Pertemuan buat kali pertama bersamamu adalah sesuatu yang sangat indah pernah saya alami selama ini, cinta jarak jauh mungkin sesuatu yang saya tidak pernah terfikir untuk berusaha untuk kecapi, tapi awak merubah segalanya. Saya sanggup untuk ke sana untuk bertemu dengan awak, entah kenapa hati ini mahu sangat bertemu denganmu dan alhamdulillah, impian dan janji ku tercapai.

Setelah lama awak mendiam diri dan baru ku tahu yang awak terpaksa berkahwin atas pilihan keluarga dan awak masih buntu dengan pilihan yang dibuat. Usah sedih apa yang terjadi, terima dia seadanya. Saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk awak. Mencintai tidak semestinya memiliki kan?. Simpan perasaan cinta agung untuk selamanya, mungkin bukan masa untuk kita bersatu, mungkin juga untuk anak-anak kita bersatu suatu hari kelak, siapa yang tahu kan?.

Awak pernah cakap, jika awak janda, adakah saya terima awak lagi. Jawapan saya pada awak adalah tetap akan terima, cinta untuk selamanya dalam hati saya. Hanya awak yang bertakhta dalam hati saya untuk sekian lamanya, tiada yang lain dalam hati saya. Impian terakhir saya adalah untuk bersamamu hingga ke akhir hayat jika itu jodoh kita.


0 comments:

Post a Comment