Monday, September 24, 2012


Lama jugak aku tak update entry baru kan?, al-maklum la, keje je memanjang, rehat cuma sehari je yang aku ada. Kebelakangan ni aku asyik demam je sampai ke hari ni. Aku pun tak tahu ape yang jadi kat aku, orang tua aku cakap. Aku kurang minum air masak, tu pasal badan aku lemah semacam je. Betul ke?.




Aku sebenarnya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua blogger yang sudi membaca atau datang ke website ni. Terima kasih juga kepada yang sudi follow dan Like SYAZARY SUKOR, tanpa anda siapalah saya hari ini. Maaf kalau entry aku kadang-kadang ada yang menyinggung perasaan orang yang membaca, aku mintak maaf sangat-sangat. Setiap orang tak kan lari dari kesilapan, tetapi kesilapan tu yang mengajar kita selama ni.

Aku pun dah tak pandai bermadah-madah ataupun nak luah perasaan macam dulu sebab aku tak jumpa perasaan yang pernah aku rasa dulu, mungkin belum tiba masanya lagi?, siapa tahu kan?. Doakan aku dapat hasilkan entry yang seterusnya. Terima kasih kerana sudi datang ke blog SYAZARY SUKOR.






0 comments:

Post a Comment