Thursday, April 19, 2012



Apa faedah nak balas dendam ni?. Kalau dah betul-betul rasa sakit hati, luahkan je. Tak payah nak balas dendam sangat la kan. Aku tak kisah la kalau kau nak marah atau maki hamun sekali pun, aku terima seadanya. Letak semua kesalahan tuh kat aku, kalau kau rasa kau satu pun tak pernah salah kat aku. Benda remeh kau jadi kan besar, kecik hati tak tentu pasal. Kau kenape ni?, ape plot cerita kau sebenarnye?, ataupun kau dah rimas dengan semua ni.

Semua keputusan kat tangan kau, aku tak kisah la apa pun keputusan yang kau ambil. Aku dah malas nak pikir benda ni semua. Aku mintak kau cuba lah jadi matang sikit!, pikir positif boleh tak?. Bukannya merosakkan diri dengan perasaan yang belum tentu betul. Kalau kau rasa aku salah, kau tegur. Sebab aku dengan cara aku dan aku tak pernah berubah untuk jadi sape - sape untuk orang lain. Kau menilai aku hanya pada gambar dan bukannya realiti.

0 comments:

Post a Comment