Thursday, February 7, 2013



Kadang-kadang bila aku fikirkan kembali tentang aku dan dia, bagaikan sebuah cerita yang  pada mulanya hanya dari pandangan  matanya yang mempersonakan hati aku bila saat pertama aku bertemu dengannya.

Hati aku mula gelisah bila malam menjelma kerana aku takut apa akan terjadi pada hari esok. Setiap saat aku hanya mampu memikirkannya. Hadirnya bagiku bagaikan bidadari yang menerangi hatiku ini dikala ku didalam kegelapan dan melengkapkan langkahku yang telah lama terhenti ini.

Bila dia mulai tiada, aku rasakan dunia ini gelap tanpanya kerana dia adalah permaisuri dihatiku dan nafasku bagaikan terhenti seketika bila dia mulai menjauh dariku. Aku tahu, aku tak mampu selamatkan hubungan yang kian retak ini, tapi percayalah, aku hanya ingin kamu. Tiada lain yang mampu aku fikirkan.

Tak akan hilang, tak akan pedar dan pergi dalam hidup ini.

Terima kasih atas kenangan yang kau beri selama ini.

Aku tetap sayang kamu.


0 comments:

Post a Comment