Thursday, July 26, 2012


Ni namanya buang masa, maaf. Aku guna camera webcam yang kabur ni. buang masa seketika sebelum bergerak ke kulim malam jap lagi. Berpuasa kat rumah satu lagi di taman lagenda padang serai. Tahu ke?. huhuhu..



Apa yang kita selalu impikan tak selalunya jadi kenyataan, aku impikan dapat jadi macam joker ni. Kejam tapi bijak mengatur langkah. Hahahaha! Jadi villain lagi bagus dari jadi orang baik. kehkehkeh..



Tak habis ngan buku ni, aku layan cerita Secret Garden dari subuh tadi. Nampak mula macam tak best, tapi bila aku layan lagi. Kelakar la pulak. Sampai sekarang aku layan. Banyak lagi episode. Memang best gila lah situasi diorang ni. Tak caya?, try tengok cite ni.


Apa lagi yang nak di buat kat rumah ni, aku rasa musim ni musim yang sangat panas. Adakah musim kemarau?, bahang panas dia lain macam sikit bulan ni. Korang tak rase ke?, ermm..memang la, duduk dalam air-con, mana nak rase ye tak? hahaha. Apa-apa pun, selamat berpuasa yer.. :)


0 comments:

Post a Comment