Friday, July 20, 2012


Hari pertama sahur dah tak tido dibuatnya, almaklum la. Excited terlebih, nak buat macam mana.Sempat lagi nak nak buat entry ni, dah tak tahu nak buat ape dah. Nak layan facebook or twitter. Semua orang dah lena dibuai mimpi artis kesukaan tak kira la dalam malaysia or luar malaysia. Kalau luar malaysia ni, mesti artis yang hensem-hemsem or comel-comel cam korean or japan punya ni. Aku ja belum pikir mimpi apa nak buat nanti. Harap-harap yang indah la. Hahaha!.

Sahur hari ni dengan mak aku lagi la, esok dah takde dah sahur ngan mak aku. Mak aku pegi KL jap, jumpa atok aku disana. Alamatnya, aku jugak la yang kena masak sahur ngan berbuka nanti. Nasib baik la mak aku ajar aku memasak dari kecik lagi, tak la nak risau sangat bab makan-makan ni. Aku tak la pandai masak yang tahap-tahap chef tu, sekadar cukup rasa dan buat perut rasa selesa tu dah mencukupi kan?.

Oklah semua, sambung episode 2 pulak. Apa yang berlaku lepas ni, aku pun tak tahu. Tengok je la.

0 comments:

Post a Comment