Saturday, March 24, 2012


Salam semua, hari ni memang aku panas membara jugak la bila terbaca tentang ni kan. Aku kalau boleh nak mintak tolong korang semua banned terus page ni. korang masuk kat Fan page ni.

SUDAH DI BANNED!

Korang jangan LIKE pulak, ni dah sokong diowang pulak kan. click kat GEAR yang bulat dalam picture yang aku tunjuk tuh.

1)Masuk page nie 
2)klik button gear
3)report share
4)klik hate speech
5)Targets to religious group
 

Aku sangat-sangat perlukan bantuan korang, sebab aku tak mampu nak buat sorang. Ini bukan soal aku sorang, soal MARUAH AGAMA kita sendiri. harap korang tolong aku sangat!.

Korang boleh share ni. Jangan Biarkan Diorang Hina Kita! Maruah Agama Kita!.




THANK SEMUA! DAH SETTLE! PAGE DAH KENE BANNED! THANK YANG BANTU AKU TADI! TRIMA KASIH BANYAK2!


Selesai Kes Bersama Rakan!:24/3/2012

0 comments:

Post a Comment