Friday, February 10, 2012


Aku sendiri tidak tahu apa perasaan yang aku rasa sekarang?. Adakah aku betul-betul membenci si dia atau sebaliknya?. Aku tahu yang aku selalu disisihkan bila seseorang itu menemui kebahagiaannya, tapi mengapa aku mesti merasa sakitnya hati ini apabila ia berlaku?. Aku tidak sepatutnya merasakan begitu, aku sepatutnya gembira dan bersyukur yang dia telah menemuni cinta sejatinya. 


Apa yang aku rasa sekarang adalah seperti sampah!. Bila aku diperlukan, aku dicari bagi menemani hari-hari sepi yang tidak dapat ditanggung seorang diri, tapi bila sudah menemui kebahagiaan dalam diri ini semula, aku dibuang bagaikan patung yang tidak bernyawa. Layakkah aku menerima semua ini untuk kebahagiaan yang dicari sehinggakan aku sanggup mengkhianati perasaan aku sendiri demi kebahagiaan orang lain.


Terima kasih atas segalanya yang diberi, aku terima seadanya...

0 comments:

Post a Comment