Tuesday, May 1, 2012

aku sendiri tak percaya dalam masa seminggu je aku boleh naik pangkat?. Macam mimpi je, sebab bos tumpu kat aku sorang je, tak paham aku. Aku masih baru lagi, kalau dah lama tuh aku tak kisah la kan. Ni tak sampai seminggu dah naik pangkat Supervisor?. Korang mestri terkejut kan?, mane penah berlaku dalam hidup korang kan?. Aku cerita kat member aku, semua terkejut macam aku ni bohong diowang. Hahaha!, tapi ni memang hakikat. Serius aku masih tak percaya, macam mimpi.

Hari ni baru aku dapat update sebab sibuk sangat dengan kerja. Balik parit buntar pun sehari je. Tak sempat nak jumpa ramai kawan lagi, sempat jumpa 5, 6 orang je semalam. Sepatutnya hari ni aku offday, tapi bos nak jugak aku datang. Banyak benda yang dia nak cakap, jadi aku terpaksa datang jugak. Dah semua bergantung kat aku sorang je. Susah jugak kalau dapat kepercayaan orang ni kan?. Macam rasa terbudi pulak, tapi letih la aku nak mengarah orang ni. Aku mana pandai nak mengarah orang sangat. Muka aku ni tak layak nak jadi leader kot. Hahaha. Ok la, kalau ade cerita lagi lepas ni. Aku akan cerita kat korang.

Assalamualaikum semua.

0 comments:

Post a Comment